Meat The King, BarBa Q i Feravino u petak su održali zanimljivu zajedničku promociju novog brenda Marina Vanjaka, osnivača O’Hare, najbolje hrvatske pizzerie. Riječ je o unikatno dizajniranim smokerima, koji su u petak prezentirani s mesom Meat The Kinga uz vina Feravinove linije Miraz.
Ispred prodavaonice Meat The King na Boćarskom domu pekli su se pulled beef, pulled pork, juneći dry-aged burger i burger od crne slavonske svinje. Za aperitiv je poslužena Graševina Miraz, a frankovka je izvrsno pratila burger od crne slavonske svinje, koji je bio i vrhunac ove promocije. Višesatnom laganim termičkom obradom meso je dobilo senzacionalnu meku teksturu a iz potrbušine je izvučena sva suvišna mast. Uz meso smo probali i izvrstan BarBaQ-ov autorski umak, ili “pac” od reducirane rajčice.
Sve ove riječi hvale idu u korist konačnog proizvoda kojeg smo konzumirali, kao i ideja o spajanju tri brenda lokalnih proizvoda u promociji kvalitetnog roštilja. Promociju su, nažalost, pokvarili kiša i odsustvo odgovornih osoba. Gostima se nitko nije obratio kako bi predstavio i objasnio koncept i proizvode ili buduće planove suradnje. Gosti su sami točili vina bez preporuka o sparivanju s hranom, što je šteta jer je meso bilo zaista dobro pripremljeno.