Španjolska tvrtka Vantguard ovih je dana na Kornatima priredila jedan od svojih najvećih hrvatskih partyja dosad. Za vlasnike Gina Mare, Tonica 1724, cachaçe Capucana i luksuzne arteške vode 22, Hrvatska je zanimljivo i dinamično tržište, posebno ljeti. Što pokazuju nizom godišnjih prezentacija i ovim velikim eventom u organizaciji njihova ekskluzivnog distributera, zagrebačke tvrtke Acrobat, kojim je otvorena ljetna sezona. Vantguardov party počeo je u Marini Hramina na Murteru, odakle su gosti katamaranom otplovili na Kornate, u Konobu Žakan koja je bila domaćin partyja.
Party je započeo na brodu, s koktelima barmena Ivana Fabijančića kojemu je ovo druga suradnja s brendom Mare (prva je bila #MyMedRooftop u Zagrebu). Cijeli meni na Kornatima pratili su kokteli, Cocchi fizz s poslužen je sa gin fizz kamenicom, FrozeMary, koktel od gina Mare i rosea Whispering Angel uz tartar od tune, škampa i zubaca. Na Kornatima se uz jela poput škampa u panku s mariniranim lukom i pinjolima ili rižota od hlapa sa šafranom miksalo i puno voćnih batida, koje su jedna od najbrže rastućih pića u svjetskim barovima, u kojima se publika okreće lakšim ali karakternim koktelima koji se piju cijeli dan.
Acrobat je nedavno na lansiranju novog menija zagrebačkog 50 A Burger&Champagne bara predstavio nekoliko izvrsnih voćnih batida napravljenih po receptima Vantguardova brend ambasadora Enza Gomeza. Acrobat s Vantguardom u Hrvatskoj širi kulturu koktela okrenutu opuštenom hedonizmu, gastronomiji i lifestyleu koja zasad, barem ako je suditi po broju i poziciji njihovih boca u domaćim barovima, nalazi dosta veliku publiku.
Fotografije/Davor Zupičić