Nešto više od tri godine nakon što je osnovan, Lars&Sven je najpopularniji fast food brend u Sloveniji. Koncept zbog kojeg ga uspoređuju sa Shake Shackom, dizajn, brending i kontrola kvalitete, pa i koja urbana legenda poput one da iza lanca zapravo stoji Zlatan Ibrahimović, Lars&Svenu pomogli su da svoje burger jointove proširi po Sloveniji i da počne raditi na planovima za širenje izvan zemlje.
Prema informacijama koje smo ovih dana dobili, Lars&Sven bi svoj prvi hrvatski lokal mogli otvoriti u novom food courtu u Branimir centru. Kako nam je jučer potvrdio jedan od osnivača Primož Novak, Lars&Sven želi doći u Hrvatsku, ali stvar je tek u fazi preliminarnih pregovora, jer još traže prikladnog partnera.
Hrvati koji posjećuju Ljubljanu ili odlaze u shopping u Sloveniju već dobro znaju Lars&Sven. Prvi Lars&Sven otvoren je u Ljubljani, na lokaciji koja je bila pripremljena za brend Hood Burger u kojemu je Primož Novak bio partner. Nakon što se tim Hood Burgera razišao, Novak je odlučio ući u lokal jer je u njega već bio dosta uložio. Bio je to lokal kraj shopping centra, na jednoj od najprometnijih lokacija u gradu, pravilo kojeg se i danas drže pri širenju.
No, Lars&Sven prepoznatljiv i popularan je postao prodajući burgere iz food trucka po cijeloj Sloveniji. Njihova kombinacija fiksnih i mobilnih lokala, lokalnog lanca i međunarodne franšize koja se širi samo s ozbiljnim, financijski stabilnim partnerima, dobro osmišljenog identiteta brenda i perfekcionističkog pristupa hrani i vođenju lokala, dosta podsjećaju na najuspješniju hrvatsku fast food franšizu Surf’n’Fries.
Lars&Sven na svojim stranicama pišu da su “prvi pravi slovenski lanac tzv. brze prehrane”. Kao i sve što rade , promišljeno stavljaju fast food u navodnike, jer hamburgere, naglašavaju, rade isključivo sa svježim sastojcima, i lokalnim dobavljačima i mesarima, u redovnoj ponudi imaju burgere od black angusa i slično. Upravo je ta promjena paradigme, poistovjećivanje fast fooda s kvalitetom a ne lošom hranom, bila ono što ih je izdvojilo na slovenskom tržištu, već uvelike zasićenom 2015. kad su počinjali.
I u Hrvatskoj će doći na dosta zasićeno tržište, ali kako je Novak rekao u jednom intervjuu slovenskim medijima, to s hamburgerima nije osobit problem. “Velik dio posla čini priča koju izgradiš oko hamburgera. Svatko može naučiti peći burgere, ali prodavati ih, to je nešto drugo. Zato smo od Lars&Svena htjeli napraviti nešto više od hranionice, napravili smo doživljaj. Dobra hrana je temelj, ali kod nas se ljudi moraju i dobro osjećati, a tome pomaže sve od prostora i lokacije pa najmanjih dodatnih detalja.”