Ovih je dana na samom početku Tkalčićeve ulice otvoren još jedan, već šesti zagrebački Submarine. Riječ je o jednom od sasvim rijetkih hrvatskih lanaca restorana, koji ne posluju pod inozemnim brandom. Submarine je pokrenut 2014. godine i do danas bilježi uglavnom uspjehe, uz samo par neuspjeha poput zatvaranja restorana u Voloskom.
No, sada kad je zauzeo veliki dio zagrebačkog tržišta a još nije postao masovni lanac fast fooda, Submarine se mora suočiti s nekim važnim odlukama i posegnuti za još važnijim inovacijama. Submarine je izvrsno uređen, pušta sjajnu glazbu, ima solidan izbor piva i odlične pečene krumpire. No, njihova pljeskavica ne valja, zato što se ne radi ručno nego se istiskuje i oblikuje kalupom pa ima teksturu paštete, i zato što se već iz higijenskih razloga vrlo vjerojatno proizvodi od smrznutog mesa: jako je teško osigurati svakodnevnu proizvodnju svježih, zdravstveno ispravnih pljeskavica u masovnom modelu.
Riječ je o problemu s kojim se suočava svaki lanac restorana u Hrvatskoj koji posluje s mljevenim, prirodno lako pokvarljivim mesom, i koji još nije riješen. Submarine se sada nalazi između područja jeftinih industrijskih burgera i zanatskih burgera. Da bi se približio ovoj drugoj zoni, koja je važnija za dugoročno uspjeh branda, Submarine mora pronaći model s kojim će poboljšati kvalitetu mesa.