Potpuno je jasno da ove restoranske brendove povezuje masovna popularnost. Ne računamo li McDonald’s, riječ je o najpopularnijim restoranima u Zagrebu. Budweiser trenutno radi na dvije lokacije, Batak ima trinaest restorana što ga čini najvećim restoranskim lancem u Hrvatskoj, a Magazinska klet ima tri gostionice.
Osim izvrsne posjećenosti, sva tri brenda povezuje i roštilj, kao bitan, prepoznatljiv, ali nipošto isključivi sastojak njihovih jelovnika.
Masovni se uspjeh uglavnom ne postiže jednim žanrom, osim ako nije riječ o pizzerijama, burger barovima ili sushi barovima, premda se i pizzerije i sushi barovi donekle žanrovski diversificiraju.
Batak, Budweiser i donekle Magazinsku klet povezuju, zapravo, još četiri elementa, presudna za uspjeh restorana okrenutih najširoj publici. Prvo, oni moraju pružati odličnu vrijednost za novac kad je riječ o količini hrane. Gost ni u jednom trenutku ne smije pomisliti da je potrošio previše novca za ono što je dobio.
Drugo, oni moraju nuditi dovoljno popularnih opcija uz onu glavnu. U Batku osim roštilja serviraju burgere, tartar biftek i carpaccio, a među najpopularnija jela ulaze i goveđi obrazi i pečene šparoge. U Budweiseru se osim roštilja masovno naručuju gulaši od divljači, punjene paprike ali i pizze, dok Magazinska klet osim roštilja nudi nekoliko dnevnih jela na žlicu po vrlo niskim cijenama.
Treće, restorani koji rade s jako velikim ulazima i izlazima robe moraju imati striktnu kontrolu troškova da bi zadržali financijsku stabilnost. Naravno, oni kao veliki kupci postižu niže cijene u nabavi od manjih restorana, što im omogućuje da imaju niže cijene na jelovnicima. I četvrto, oni se moraju mijenjati da bi mobilizirali novu publiku.
Budweiser je unatrag dvije godine značajno podigao tehničku kvalitetu pripreme hrane, Batak se doslovno stalno mijenja uvođenjem sezonskih menija i otvaranjem prema mladim gostima, koji se ondje ne idu samo hraniti nego i provoditi se uz koktele, dobra vina na čaše i mala jela poput tartar bifteka, a sve to za prihvatljiv novac. Magazinskoj kleti nedostaje ovaj četvrti element, koji zapravo osigurava budućnost restorana. Primjeri najpopularnijih zagrebačkih restorana pokazuju napokon i da određeni poslovni modeli mogu preživjeti najteže krize u ugostiteljskoj industriji.