U njihovu korist, pretpostavimo da su u firmi Garçon Wines marketinški pametni pa su ove boce lansirali samo da privuku pažnju na svoje druge proizvode. Firma reklamira plosnate plastične boce za vino od 750 ml “koje mogu proći kroz otvor u poštanskom sandučiću”. Prema njihovim materijalima, ideju za boce dao im je veliki porast kupovine vina preko interneta i problemi s kojima se kupci suočavaju pri dostavi poštom.
Osnivač Garçon Winesa Joe Revell objasnio je novinarima da često može čuti kako ljudi zbog krivih dostava ostsanu bez vina koje su kupili na internetu ili ono dođe upropašteno, što svakako jest realan problem. I razni propisi, carine, podizanja vina na rubovima grada, dogovaranje i čekanje dostava kojih često ne bude u dogovoreno vrijeme…sve je to gnjavaža. “Ovako, vino vas može čekati u poštanskom sandučiću dok ne dođete s posla, i ne morate brinuti gdje ga je poštar ostavio”. Ali nije odgovorio na pitanje zašto bi bilo tko tko stvarno voli vino tražio da mu ga ostavljaju u poštanskom sandučiću, u limenoj kutiji na ljetnoj vrućini ili zimski minusima. O tome da bi itko ozbiljan uopće prodavao vino u plastičnim bocama da ne govorimo, koliko god Garçon Wines tvrdili da je njihova plastika “ista kao staklo”.
Boce se pakiraju u kartonske kutija da bi se izbjeglo curenje vina dok u poštanskom sandučiću. Zato Garçon Wines nudi i uslugu dostave, na pretplatu od 10 funti mjesečno, u njihovim bocama. Vina će nabavljati od “dobrih vinara iz cijeloga svijeta” i sami buteljirati. “Ne prodajemo vrhunska vina koja će stajati u podrumu. Većina naših vina je za konzumaciju unutar tri mjeseca.” Bit će zanimljivo pratiti kako se razvija njihov servis za dostavu vina. Jer besmislena iteracija koju je vinska boca doživjela nakon stoljeća uspješnog ispunjavanja funkcije, vjerojatno će se brzo zaboraviti.