Ovo nije još jedna priča o velikoj korporaciji koja guta male proizvođače, već jedan od modela okrupnjavanja budućnosti za proizvođače vrhunske hrane u Europi. Dok Dall’Ava smatra se najboljim proizvođačem i distributerom pršuta u San Danieleu u Friuliju. Klasični talijanski vrhunski dimljeni pršut koji dozrijeva 16 mjeseci, odnedavno više nije u talijanskom vlasništvu. Većinski udjel obitelj Dall’Ava prodala je francuskoj tvrtki Loste Tradi-France, objavio je lokalni list Messaggiero Veneto. Prodaju je potvrdio nasljednik i direktor kompanije Carlo Dall’Ava: “Riječ je o širenju horizonata, želimo ući na nova tržišta i tamo ponuditi nove percepcije okusa. Nitko sam ne može daleko, snaga je u jedinstvu. Tri velike međunarodne kompanije htjele su kupiti udjele u našoj proizvodnji i distribucijskoj mreži”. Dall’Alva je sama distribuirala pršute u 22 zemalja, s prometom od 8,5 milijuna eura godišnje. S francuskim partnerima namjerava prije svega pojačati pristunost na bogatim sjevernoeuropskim tržištima. Loste je stari francuski proizvođač salama i šunke, također obiteljska firma, koja danas u vlasništvu ima niz uglednih francuskih brendova poput Larnaudie, Noixfine, Frais Devant i Jean d’Audignac. Dobro pozicionirani među premium markama suhomesnatih proizvoda, prisutni u 11.000 delikatesa i mesnica, rade promet od 350 milijuna eura godišnje. Dall’Ava je u svoje trgovine uvela strane specijalitete poput iberica i mađarskog Hundoka koji se radi od divnih svinja mangulica, a sada u ponudu dodaje i niz francuskih proizvoda. “Ujedinili smo dvije obitelji da bismo stvorili grupu s ambicioznom vizijom Made in Europe”, zaključuje Carlo Dall’Alva (na fotografiji s ocem Natalinom).