U zadnjih godinu dana prodaja žestokih pića u Hrvatskoj rasla je 3 posto, a promet 5,5 posto, objavio je portal Ja Trgovac citirajući istraživanje agencije Nielsen. U istraživenje nisu uključeni kafići i barovi, diskonti ni specijalizirane trgovine, već supermarketi, benzinske postaje, kiosci i ostala prodajna mjesta. U zadnjih godinu dana prodano je oko 5,6 milijuna litara žestokih pića, a vrijednost je rasla zbog rasta cijena u maloprodaji. Ukupni promet bio je 546,2 milijuna kuna. Ovo su najzanimljiviji detalji istraživanja:
NAJPRODAVANIJI BRENDOVI (abecednim redom)
Robne marke u žestokim pićima nose 2,3 posto prodaje, a najjači prodajni kanal su supermarketi s 37 posto prodaje.
NAJJAČI PRODAJNI KANALI
Kako se i očekivalo, najprodavaniji su Pelinkovac, Jegermeister i slični gorki likeri, slijede vinjak, votka i likeri.
NAJPRODAVANIJA PIĆA