Dok Amazon pokušava objasniti zašto njegov novi koncept trgovina bez blagajni puca čim u trgovinu uđe više od 20 kupaca, Starbucks pokušava preoteti prednost u tom potencijalno revolucionarnom trendu. U novom probnom dućanu koji je nedavno najavio zaposlenicima, Starbucks nestrpljivo čekanje kupaca u redovima za kavu želi riješiti ukidanjem kasa, piše Eater. Lanac već neko vrijeme omogućava naručivanje kave preko aplikacije, ali ne uspijevaju se organizirati tako da kupci kavu koju su unaprijed naručili mogu dovoljno brzo pokupiti.
Rješenje vide u potpunom ukidanju blagajni i mjesta za sjedenje, kako bi oslobodili osoblje i stavili ga na raspolaganje kupcima koji kupuju preko aplikacije. Kad su 2015. lansirali aplikaciju, reklamirali su je kao rješenje za “preskakanje reda”. Kupci su mogli naručiti kavu i platiti je unaprijed i to se pokazalo toliko popularnim da se Starbucks suočio s novim problemom – dugim redovima korisnika aplikacije koji dolaze preuzeti plaćene kave. U obraćanju ulagačima u siječnju, operativni direktor Starbucksa Kevin Johnson rekao je da kompanija radi na rješenju za efikasniji servis i planira uložiti u zapošljavanje novih barista. Prije nekoliko dana najavili su da će lokal u sjedištu Starbucksa u Seattleu preurediti kako bi servisirao isključivo korisnike aplikacije.
Otvara se idućeg tjedna, i ako se pokaže uspješnim, Starbucks je novi model prodaje spreman uvesti u cijelu svoju mrežu. To bi moglo zaista napraviti revoluciju u maloprodaji, ali Starbucks će u međuvremenu morati odgovoriti na stotine pitanja, od tehničkih poput hoće li kupci u samom lokalu moći promijeniti narudžbu nakon što plate preko aplikacije, do načina na koji će Starbucks upravljati masom podataka o kupcima koju će preko aplikacije prikupiti.