Najprodavaniji whisky na svijetu je Officer’s Choice, s prometom od 32,9 milijuna sanduka u 2016. Objavio je to portal Drinks International u sklopu svoje godišnje liste The Millionaires’ Club 2017. koja prati prodaju masovnih žestokih pića koja se prodaju u količinama većima od milijun sanduka godišnje. Prodaja ovog brenda i portfelja Allied Blenders & Distillers, prošle je godine rasla 5 posto i trenutno su sedam milijuna sanduka u prednosti pred drugoplasiranim McDowell’s No.1 u vlasništvu Diageove indijske podružnice United Spirits. Pernod Ricard drži treće i četvrto mjesto sa svojim bestsellerima Imperial Blue i Royal Stag kojih su u 2016. prodali po 18 milijuna sanduka, dok je njihov Johnnie Walker nakon prvog mjesta 2012. lani pao na peto mjesto. Sedam od najprodavanijih deset whiskyja su iz Indije, dva iz SAD-a (Jack Daniel’s i Jim Beam) a samo jedan iz Škotske. Situacija je takva već nekoliko godina, zbog kombinacije golemog i nezahtjevnog indijskog tržišta i protekcionističke porezne politike, zbog koje najjači globalni proizvođači u Indiji ne mogu postati konkurencija domaćim brendovima. Proboj na indijsko tržište ostaje golemi izazov za svjetsku industriju žestokih pića.
U Indiji se gotovo sav whisky radi od baznih alkohola od fermentirane melase slično kao za rum, s whiskyjem bez malta ili prethodno blendanim škotskim whiskyjima. Takvo piće u Europi se ne može prodavati kao whisky. Maltovi sve više rastu kao kategorija indijskih whiskyja, najpoznatiji su brendovi Amrut koji je 2004. prvi put uvezen u Europu, Paul John osnovan 2012. i novija etiketa Rampur. Prodaja im raste oko 10 posto godišnje.
Ovi se maltov proizvode isto kao škotski, od ječmenog slada sa sjevera Indije, destilacijom u kotlovima i najmanje tri godine odležavanja u hrastovim bačvama. Jim Murray Amrut Fusionu dao je 97 bodova. U svom pregledu Whisky Bible 2010. proglasio ga trećim najboljim whiskyjem na svijetu i skrenuo globalnu pažnju na indijske maltove. Opća percepcija indijskih whiskyja u svijetu je loša, zbog načina proizvodnje i averzije koju izaziva indijska politika zaštite domaćih proizvođača, ali Indijci puno rade na promjeni te percepcije. Pogledajte novi poredak među najprodavanijim whiskyjima na svijetu za 2016/2017.