Prije otprilike dva mjeseca, zahvaljujući jednoj trinaestogodišnjakinji, objavili smo vijest da se američki sladoled Ben &Jerry’s pojavio u širokoj distribuciji (ranije se prodavao jedino u Foodnessu, specijaliziranom dućanu za tinejdžersku hranu i pića). Reakcije su nas zaprepastile. Ispod teksta o Benu &Jerry’s pojavila se hrpa egzaltiranih komentara. Komentatori su se masovno tegirali i obaviještavali međusobno o dolasku Ben & Jerry’s u Hrvatsku. Ne znamo koliko je među njima bilo tinejdžera, ali ton komentara bio je ushićen kao da smo pisali o Justinu Bieberu. Na festivalu slastica Slatki gušti ,koji se upravo odrżava na Zrinjevcu, Ben & Jerry’s prvi put su izašli na ulicu, nastupajući kao poseban gost festivala. Ono oduševljenje s Facebooka u subotu se vidjelo u redovima turista i zagrebačkih posjetitelja koji su se formirali pred njihovom kućicom.
Njihov mali, ali uočljivi hladnjak pun čašica ovog prvobitno hipijevskog američkog branda to ga je preuzeo Unilever, spada među svakako najzanimljivije izloške na Slatkim guštima. Osim američkog sladoleda, na ovom zrinjevačkom festivalu predstavile su se i klasične slastičarnice poput Vinceka, zagrebački ljubimci poput Amelie , kao i posve inovatvni projekti poput TrueMexa, branda koji prodaje meksičke artizanske čokolade. Evo kako je danas bilo na Slatkim guštima.