Jedino bolje od boce dobro rashlađenog šampanjca je boca dobro rashlađenog šampanjca koja stiže baš kad je trebate. Dom Perignon, šampanjska kuća u vlasništvu luksuzne korporacije LVMH, u Miamiju i New Yorku pokrenuo je svoju prvu dostavu u domove. Ideja je da bilo kada tijekom dana ili večeri u kojoj vam je kuća puna gostiju (ili ste naprosto sami i želite popiti Dom Perignon) u roku od sat vremena od narudžbe na vrata stiže propisno rashlađena boca. Šampanjac se naručuje izravno na web stranici Dom Perignona, a za operativu na terenu zadužen je američki servis za dostavu pića Thirstie. “Stalno tražimo nove načine za inoviranje i zadovoljavanje potreba kupaca u luksuznog segmentu”, izjavio je za Drinks International potpredsjednik Dom Perignona Jorge Cosano.
Dom Perignon planira širiti uslugu preko licenciranih partnera i kroz svoju mrežu neovisnih distributera. Thirstie je servis za dostavu alkoholnih pića koji radi preko mobilne aplikacije. Njihov direktor Deveraj Southworth rekao je da “nije mogao doživjeti veću čast” nego da Dom Perignon upravo njegovu tvrtku izabere za partnera u ovom poduhvatu. on par with the reputation that precedes the most prestigious champagne in the world.” Nakon što su chef Jean George Vongerichten i londonski hotel Connaught uveli dostavu njegovih pizza, a deseci restorana odavno ušli u domove preko naprednih servisa za dostavu poput Seamless, Postmates ili Fresh Direct, ulazimo u novu situaciju u kojoj će udobnost naših kuhinja i blagovaonica biti sve ozbiljnija konkurencija izlascima.