Fast food institucija KFC u Americi upravo promovira jednu od svojih novih metoda obuke radnika. “Kao da raditi u fast foodu nije dovoljno jezivo”, komentiraju američki novinari na Twitteru. Pokušavajući valjda pokazati modernost i tehnološku osviještenost, u KFC-u su posegnuli za Oculust Ritf VR setovima kroz koje novi radnici igraju čudnu verziju escape rooma iz kojega se može izići tek kad se propisnu nauči pohati piletina. Dodatni bizarni element je da su radnike cijelo vrijeme prati “blago demonski” glas pukovnika Sandersa. Igra se zove The Hard Way i sastoji se od pet koraka pripreme piletine: pregledavanja, pranja, valjanja u mrvice, odležavanja i prženja. Radnici sve moraju ispravno obaviti blijedim šakama u rukavicama sa zlatnim satom, koje lebde u zraku odvojene od tijela. Naravno, sve se odvija pod budnim okom i nervoznim glasom Colonela Sandersa.
Prema objašnjenju kompanije, ova je igra korisna jer radnici mogu proći temeljnu obuku za 10 minuta, dok klasična procedura traje čak 25 minuta. Drugi razlog je smanjenje troškova, jer radnici učeći neće upropaštavati pravu piletinu. Ili su jednostavno dobili puno Oculus Riftova po dobroj cijeni pa ne znaju što će s njima. “Igra je nadopuna za trenutni program Chicken Mastery a ne njegova zamjena”, pojasnio je ipak glasnogovornik KFC-a, “Trebao bi to biti zabavan i angažiran način da proslavimo rad više od 19.000 KFC-jevih djelatnika u restoranima širom Amerike”. Ovo nije jedini KFC-jev tehnološki eksperiment. Već su imali netalentiranih pokušaja, poput lanjskih pakiranja za dostavu s kojima se mogu puniti mobiteli i kantama s printerom za fotografije godinu ranije.