Nakon što su na svojim letovima najavili partnerstva s nekima od najvrućih barova na svijetu (Smuggler’s Cove, White Lyan, Dandelyan, Employees Only…) Virgin Airlines svom se seksi Clubhouse programu dodao novu atrakciju, prvi bar s VR menijem koji nudi “imersivnu digitalnu avanturu”. Korištenje VR setova poput Oculus Rifta već se neko vrijeme provlači kao ideja s puno potencijala u industriji pića, ali dosad su je uglavnom demonstrirali na sajmovima. Virgin je prvi primjenjuje komercijalno.
Uglavnom, dok će na letovima posluživati koktele iz najboljih barova u gradovima među kojima se leti, u loungevima će imati VR setove preko kojih će gosti obilaziti bilo kojih od tih barova i naručivati pića iz njih. Ekipa s bloga Cocktail Lovers među prvima je isprobala stvar i napisali su entuzijastičnu recenziju. “Bilo je vrijedno čekanja. Sigurni smo da će se druge aviokompanije kajati što se nisu prije ovoga sjetile”, napisali su. Iskustvo su opisali ovako.
“Prvo morate sjesti za šank u jednom od Virging Atlantic Clubhousea na JFK-u, Heathrowu, LAX-u, Newarku, San Franciscu ili Washington Dullesu svejedno, morate biti za šankom. Zatim birate piće s VR menija. Ništa teško, na listi su signature kokteli iz svih devet partnerskih barova, od Concrete Sazeraca iz najboljeg bara na svijetu, londonskog Dandelyana …do Dead Reckoninga iz Smuggler’s Covea u San Franciscu. Onda stavite VR set na glavu, stavite slušalice i gledate kako čarolija počinje..Okej, nismo glupi, znamo da smo bili na Heathrowu – vinjeta tima njihova bara koja se pojavila na špici to nam je još jednom potvrdila, , ali naš je um na par minuta zaista bio teleportiran preko bare. Tamo, na ekranu većem od života, bio je Dev Johnson za šankom Employees Only, vodeći nas kroz EO Manhattan koji je pripremao. U svom stilu, Dev miksa precizno bez mjerenja i valja fore, a vi imate osjećaj da ste u baru punom ljudi. Baš kad je krenuo s pićem prema šanku skinuli smo setove i koktel je bio pred nama, hladan, tek napravljen, namigujući nam da navalimo. Genijalno. I još bolje, koktel je bio fenomenalan. Iduće piće naručili smo iz Smuggler’s Covea, zureći u stropove pune boca, ribarskih mreža i piratskih detalja, razgledali Rumbustion Society (rum klub Smuggler’s Covea) i vratili se Martinu Cateu koji nam je ispričao recept za Dead Reckoning koji je radio pred nama. Iduće što znamo je da smo u rukama držali tiki mugove i mogli okusiti sve sastojke koje je Martin upravo spojio u sunčani koktel. Garantiramo vam da ćete nakon svega skinuti taj VR set s glave sa smiješkom od uha do uha. Stvarno smo imali osjećaj da smo bili u tim barovima, usred partyja. Jesu li pića opravdala hype? Itekako”. Ideja o VR barovima nastala je na uspjehu Virginova Five Up bara na Heathrowu, prvog craft bara koji je ijedna aviokompanija otvorila na aerodromu. Kako je objasnio Virginov direktor za hranu i piće Mark Murphy, koji je s video ekspertom Craigom Sawyerom devet mjeseci razvijao projekt, presudno za pokretanje VR barova bilo je partnerstvo s Bacardijem. “Htjeli smo angažirati putnike i maknuti se od standardnog marketinga. Ljudi ovako počnu putovati prije nego se ukrcaju na avion. Aerodromi su mjesta na kojima čeznemo za distrakcijom, spremni da nas se odvede daleko od njihove gužve i gnajvaže. Naša avantura je upravo to, dobrodošao bijeg kojim, uostalom, i Virgin ispunjava svoju ambiciju da klijentima uvijek ponudi jedinstveno iskustvo.”