“Ovo nije samo biznis. Naši dani satkani su od stotina lijepih i teških trenutaka koji nas čine ponosnima na vina koja stvaramo za sve iskrene, ljudske trenutke koje ćete proživjeti pijući ih. Bez velikih riječi, šarenih etiketa i blistavih reklama, za nas, to je život, istinska posvećenost proizvodnji sjajnih vina. Možda baš zato vina Matković imaju tu čudnu moć. Da nadahnjuju neke male, neizgovorene istine koje je, kao vino, teško dijeliti”. Tako glasi svojevrsni mission statement vinarije Matković, koja je upravo dobila značajno priznanje za dizajn, objavio je Media Marketing.
Časopis Lürzer’s Archive, već više od 20 godina sinonim za vrhunsku kreativu posvetio im je šest stranica i naslovnicu specijalnog izdanja koje svake dvije godine predstavlja najbolje u svijetu dizajna pakiranja. Zaslužna za ovaj uspjeh je zagrebačka agencija Señor koja je razvila Matkovićev neobičan koncept ambalaže, temeljeći ga temama s početka teksta. Svaka boca vina Matković duhovito otkriva mali, ljudski trenutak iz života s vinom u kojoj se gotovo svaki kupac može prepoznati. “Ostavio sam ti ključ na komodi i zadnji put pogledao stan koji je nekad bio naš. Crni pinot u ruci je bio prazan. Baš kao i ja”, piše na crnoj etiketi crnog pinota. “Srce mi je tuklo, a dah postajao sve kraći. Ne znam više je li to cuvee ili tvoja usta stvarno imaju okus višnje”, piše na drugoj. “Obično nas povezuju uz super kampanje, i zato mi je drago što smo ušli u ovaj izbor kao još jedan dokaz kreativnog pristupa ambalažama koje promatramo kao izvrstan medij na prvoj liniji komunikacije s potrošačem,” izjavio je Señorov glavni kreativni direktor Vanja Blumenšajn za Media Marketing. Nakon inovativnih etiketa Studia Sonda za istarsku vinariju Piquentum, i višestruko nagrađivanog dizajna koji je agencija Bruketa&Žinić radila za Stina Vina, od hrvatske kreativne industrije može se očekivati puno veći doprinos u afirmiranju hrvatskih vina na svjetsko tržištu.