Dugogodišnja suradnja vodnjanske obitelji Chiavalon, jednih od najvažnijih hrvatskih proizvođača vrhunskih ulja i agencije Bruketa&Žinić&Grey, rezultirala je još jednim atraktivnim rješenjem, predstavljenim u srijedu na Vizkulturi. Chiavaloni u suradnji s Bruketom i Žinićem sustavno traže nove asocijacije i novi, inteligentniji i iskreniji jezik komunikacije modernog istarskog maslinarstva.
Etikete za Chiavalonova ulja, posebno ona za ulje Mlado koje su preklani lansirali kao posvetu istarskom kultu mladih maslinovih ulja, jedan su od primjera koji zorno pokazuje u Hrvatskoj često zanemarenu važnost dizajna u komunikaciji i promociji specifičnih vrijednosti domaće gastronomije. Ali nova ambalaža, inspirirana istarskom arhitekturom i poznatim vodnjanskim fasadama s grafitima, ide veliki korak naprijed. Produkt dizajn za ove duhovite, iznenađujuće i vizualno neodoljive kutije za boce maslinovog ulja potpisuje Sanja Rotter.