Krvavocrvene šnite roast beefa ovih nam dana bude apetit s brojnih plakatnih mjesta u Zagrebu. Lanac roštiljarni Batak Grill redovito koristi citylights i jumbo plakate za promociju svojih novih jela. I ta jela na reklamama izgledaju izvrsno, kako roast beef, tako i teleća koljenica. No, i McDonald’sovi burgeri na plakatima izgledaju sjajno. Batak, koji se raširio na desetak lokacija, suočava se sa strateškim problemom koji još nije kadar riješiti. Batak donosi pametne poslovne odluke, pa u relativno redovitom ritmu plasira nova, atraktivna jela poput roast beefa i koljenice, i tako brand drži stalno svježim.
Batak osmišljava dobre recepture za ta jela: roast beef se servira na Granny Smith jabuci s rikulom, što bi sve trebalo osigurati svježinu i nutricionističku ravnotežu. S kremastim umakom koji bi trebao, valjda, podsjećati na remuladu i s emulzijom od bučina ulja koja u cijelom kontekstu funkcionira kao dobar pojačivač i zaokružitelj okusa. Problem koji Batak nije kadar riješiti jest primjena takvih receptura u praksi. Roast beef koji smo danas ručali u vrlo ugodno uređenom Batku u Radničkoj, bio je savršeno jestiv. Ali…
Meso nije bilo crveno, nego sivkasto smeđe do blijedoružičasto: ukratko, pomalo prepečeno i još više oksidirano. Granny Smith nije bila hrskava nego umorno žilava. Salata na roast beefu bila je toliko sparušena da se više nije moglo razaznati je li riječ o matovilcu, rikuli ili možda potočarki. Ukratko, Batkov je roast beef u praksi tek prosječno aerodromsko jelo zbog kojeg ne vrijedi ići u restorane. Batak bi zaista morao pronaći modus operandi za korektnu realizaciju svojih dobrih ideja i receptura. Svidjelo nam se, međutim, što Batak u Radničkoj nudi solidan izbor piva i vina na čaše, uključujući Zmajsko, Coronicu i Korlat. Riječ je o značajnom napretku u usporedbi s ranijim godinama. Posluga je vrlo brza i profesionalna.
Foto/Batak Grill