Prema istraživanju američke tvrtke za restoranski konzalting Aaron Allen, čak 70 milijuna Amerikanaca planira proslaviti Valentinovo u restoranima. Najviše njih, 39 posto, spada u dobnu skupinu između 35 i 44 godine, 33 posto u skupinu od 18 do 34 godina, ali je i 27 posto gostiju starijih od 55 godina. Valentinovo je u Sjedinjenim Državama tradicionalno drugi najprometniji dan za restoransku industriju iza Majčinog dana (u Zagrebu je Valentinovo uvjerljivo najjači restoranski dan u godini).
National Restaurant Association (NRA), američko udruženje restauratera, u svom istraživanju o Valentinovu upozorava na nekoliko bitnih činjenica koje mijenjaju uobičajene predodžbe o Valentinovu u restoranima. Trendovi se uvelike poklapaju sa sličnim istraživanjima u Kanadi i Europi. Prvo, premda većina restorana za Valentinovo priprema posebne menije, NRA tvrdi da čak 67 posto gostiju ne želi te menije nego preferira naručivati a la carte. Drugo, iako se načelno smatra kako su romantični ambijent i prestižna lokacija prva dva faktora pri izboru restorana za Valentinovo, najvažniji faktor čine pozitivne recenzije. Više od trećine gostiju i za Valentinovo bira restoran na temelju pozitivnih recenzija. Slijedi romantični ambijent s 27 posto, dok svega 8 posto ispitanika bira restoran radi posebnog jelovnika za Valentinovo, kakvih su ovih dana pune web i Facebook stranice domaćih restorana. Uvjerljivo najnevažniji element pri izboru restorana za Valentinovo jest vinska karta, koja zanima samo jedan posto potrošača.
Premda je, dakle, Valentinovo drugi najvažniji dan u godini za američki restoransku industriju, kao i za većinu restoranskih industrija u svijetu, nekoliko uglednih chefova, poput Bena Rochea koji ima Michelinovu zvjezdicu, preporučuje da sutra ostanete kod kuće. Oni, naime, prenosi NBC News, tvrde kako restorani često koriste Valentinovo da bi skuplje naplatili inače jeftinije ulazne sastojke te da bi se riješili zaliha. Osim toga, chefovi upozoravaju da zbog enormnih gužvi gosti ne mogu očekivati vrhunski servis, ni pravi restoranski doživljaj.