Američki chef Dan Barber jedan je od ljudi koji su najviše utjecali na promjenu odnosa prema namirnicama u današnjoj gastronomiji. Njegova potpuna, fanatična posvećenost prirodi, transparentnosti, razumijevanju zemlje i održivosti u svakoj mrkvi i svakom listu koji izlazi iz njegove kuhinje na minuciozno složenim tanjurima, restoran Blue Hill at Stone Barns učinili su jednim od najboljih restorana na svijetu. Barber toliko dugo i temeljito radi na razvoju najboljih praksi uzgoja da praktički kuha s povrćem razvijenim samo za njega. Poput posebne, ultrakoncentrirane male buče, izuzetno slatkih rajčica ili kruha od pšenice iz pete generacije uzgojene pod njegovom kontrolom.
Veći dio svoje karijere Barber je posvetio istraživanju načina za postavljanje najizravnijih održivih sistema u visokoj gastronomiji i širenja tog znanja na masovnu prehranu, što je uvelike i uspio s farm-to-table pristupom. Većinu namirnica s kojima Dan Barber kuha, njegova obitelj uzgaja na farmi kraj restorana. Sada idu korak dalje. Nakon dugogodišnje suradnje s agronomima i znanstvenicima, Barber je nedavno ušao u partnerstvo s nekoliko uzgajivača povrća, u novoj kompaniji Row 7. Barber je osnovao Row 7 kako bi vrtlarima amaterima mogao ponuditi sjeme svog povrća, razvijenog da bude što ukusnije.
Online prodaja je počela sa sedam vrsta tikvi i drugog povrća, među kojim je eksperimentalna sorta krastavca sa žarko zelenim mesom, Badger Flame rotkva, Robin Koginut tikva i dvije vrste tikvi opisanih kao 2.0 verzija Barberove slavne Honeynut buče, zatim nova sorta Upstate Abundance krumpira i Habanada, paprika s okusom habañera, bez ljutine. U Row 7 angažirana su neka od najpoznatijih imena američke prehrambene industrije, među kojima su bivši direktor Whole Foodsa Walter Robb i bivši direktor Sysco Foodsa (najvećeg svjetskog distributera hrane) Richard Schnieder.
Barber ovim projektom farm-to-table pristup želi proširiti na seed-to-table, sistem totalne sljedivosti u restoranima, i šire. Neke vrste sjemena koje prodaju još se razvijaju, krastavac i Honeynut buču stavili su na tržište da bi ih chefovi, proizvođači i kupci testirali i dali povratne informacije o cijelom procesu od sijanja do kuhanja i jedenja. Cilj je, rekao je Dan Barber, popularizirati namirnice u čijem su nastajanju sudjelovali chefovi, a farmerima dati mogućnost da počnu prodavati vrhunsko povrće u masovnim kanalima poput supermarketa. “Nije nam dovoljno poboljšavati ukus povrća,” rekao je Barber za Times, “Kao chefovi, želimo mijenjati kulturu prehrane.” Row 7 svoje gourmet sjeme zasad prodaje samo u Americi i Kanadi, zainteresirani za kupnju u inozemstvu i svi koje zanima disrupcija industrije sjemena, mogu se javiti na info@row7seeds.com.