Coca Cola je počela godinu dosta važnom najavom, zasad samo za japansko tržište. Najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića u Japanu će lansirati piće na bazi shochua, japanskog destilata koji se radi od niza sastojaka, poput riže, ječma, slatkog krumpira, heljde ili smeđeg šećera. Neke vrste rade se od kestena, sezama i krumpira. Ono što je u ovoj vijesti zanimljivo je da Coca Cola time pri put u 126 godina svoje povijesti ulazi na tržište alkoholnih pića, s potencijalno dalekosežnim posljedicama. U Japanu se sve više pije Chu-Hi, skraćenica za “shochu highball”, shochu s gaziranom mineralnom vodom i dodanim voćnim okusima. Coca Cola će na tržište izbaciti Chu-Hi u limenkama i ući u borbu sa Suntoryjem i drugim konkurentima. Coca Cola dosad nije eksperimentirala u kategoriji niskoalkoholnih pića. “U svijetu nije neobično da se bezalkoholna pića prodaju unutar istog sistema kao alkoholna. Mislimo da ima smisla pokušati s time, ali ne u cijelom svijetu. Japan je specifičan.” rekao je Coca Colin direktor u Japanu Jorge Garduño.
Ovo nije prvi put da Coca Cola pokušava izaći izvan segmenta bezalkoholnih pića. Od 1977. do 1983. pokušali su u vinskoj industriji s Wine Spectrumom, firmom pod kojom su vodili američke vinarije Sterling i Monterey i kasnije je prodali Seagramu za 200 milijuna dolara casha. Njihov interes za alkoholna pića potiču statistike o globalnoj prodaji, koja će u ovom sektoru do 2021. narasti na 3.16 milijardi sanduka (ove godine ukupni volumen je 994 milijarde litara) s četiri dominantna trenda: premiumizacijom, kupci su sve spremniji platiti više za kvalitetnije piće, okretanjem niskoalkoholnim i bezalkoholnim pićima kao alternativi masovnom jeftinom alkoholu,rastom alkoholnih pića s dodanim okusom i rastom takozvanih “nacionalnih pića” poput indijskih whiskyja, kineskog baijiua i sl.
Sa svojim japanskih Chu-Hi brendom, koji ima od 3 do 8 posto alkohola i dolazi u nekoliko okusa poput breskve, limuna i grejpa, Coca Cola cilja publiku koja želi niskoalkoholna pića a ne voli pivo. U Japanu je to relativno malo tržište, ali sudeći po prodaji breezera poput Bacardi Breezera i Smirnoff Icea na Zapadu, prodaja se može skalirati.