Kad se otvorio u proljeće lanjske godine, Taco’s & Burger Barr u strogom središtu Zagreba izazvao je golemu pozornost, pred vratima su se stvarali redovi. Manje od godinu dana poslije otvorenja, Taco’sa više nema. Ovih se dana pretvorio u Bagel & Lobster Barr. Bagel je šuplje pecivo koje se servira s lososom ili kremastim sirom i koje pripada abecedi njujorške ulične hrane, dok je lobster roll omiljeni sendvič od repova velikih rakova, tipičan za Istočnu obalu Sjedinjenih Država.
S lobster rollom ovaj street food projekt Marina Medaka ulazi u viši cjenovni rang: jela od rakova koštaju oko sto kuna, dok se bageli vrte oko tridesetak kuna. No, to nije osobito bitno. U restoranskoj industriji važna je konzistentnost. Ako u manje od godinu dana mijenjate sadrżaj prominentnog lokala, svojim kupcima šaljete dvije moguće poruke. Prva glasi: išlo nam je toliko loše da smo hitno morali nešto mijenjati. Na što kupci mogu odgovoriti: a zašto bi vam sad išlo bolje ako niste uspijevali prodavati tacose i burgere? Druga poruka glasi: Mi baš nismo sigurni što żelimo kuhati. Na što kupci mogu reći: Mi baš nismo sigurni zašto bismo jeli kod vas.
Nekonzistentnost i nesigurnost ne pridonose snazi branda. Ne prođu li lobster rolls, hoće li se taj lokal na sjajnoj lokaciji prebaciti na tamalese? Ili na nasi goreng, ili pho, ili naprosto na najjednostavniji mogući format poput hot doga? Hrana je ipak preozbiljan posao za toliko lutanja.