Chefovi vam baš neće naglašavati koje su namirnice kupili u METRO-u. Štoviše, ovaj se brend nerijetko koristi kao sinonim za kuhanje s osrednjim generičkim namirnicama. Šansa da vam nabavu u METRO-u prizna chef s Michelinovim zvjezdicama, godinama su bile ispod nule. No, METRO je to uspio promijeniti, i to na vjerojatno najtežem terenu. U slavnom pariškom restoranu Pavillon Ledoyen (čiji je chef Yannick Alleno ove godine potvrdio tri Michelinove zvjezdice za dva svoja restorana, Pavillon Ledoyen i za 1947 u hotelu Cheval Blanc u Courchevelu) nedavno su se okupili vodeći francuski chefovi, kako bi primili Michelinove pločice sa svojim zvjezdicama za 2018. Zvjezdice im je uručio upravo METRO. Kad je direktor francuskog METRO-a Benoît Feytit prije više od pet godina započeo ovu operaciju raprošmana, mnogi su mislili da će trud biti uzaludan.
No, Feytit je strategiju temeljio na novom načinu komuniciranja ovog lanca s restoranima i s javnošću, vješto koristeći rast restoranskog tržišta i potražnje, i još više ekspertizu chefova, zahvaljujući kojoj su u Francuskoj ne samo specijalizirali ponudu za visoku gastronomiju nego i uveli posebno servisiranje restorana. Chefovi su, pišu francuski mediji, u METRO-u počeli razgovarati s ljudima koji razumiju specifičnosti njihova posla i kriterije namirnica, pa se promet prema najboljim restoranima zadnjih godina značajno povećao. Drugi dio strategije bilo je izravno uključivanje kuharske prve lige, kroz operacije poput natjecanja Najbolja francuska brigada u kojim je chef Gilles Goujon (***Michelin), promovirao suradnju sale i kuhinje ukljujućući u natjecanje desetke restorana iz cijele zemlje. Jedna od ključnih stvari u ovoj operaciji bilo je METRO-ovo povezivanje s Michelinom. Zadnje tri godine METRO je organizator dodjele Michelinovih zvjezdica na koju, naravno, dolaze svi njegovi slavni kupci. Chefovi i dalje baš ne pričaju o tome koliko namirnica nabavljaju u METRO-u. Ali danas barem nalaze druge, i to vrlo srdačne načine, da odaju priznanje ovom važnom dobavljaču.