Prema službeni podacima francuskog trgovinskog tijela koje nadzire izvoz pjenušavih vina iz Champagne, u Hrvatskoj je 2017. godine prodano 102.640 buteljki šampanjca. Što je otprilike osam puta više nego 2000. godine, kada smo popili 13.209 boca šampanjca.
Prodaja šampanjca kontinuirano je rasla do 2008. godine, da bi zatim bila usporena krizom, pa je opet porasla nakon što je zagrebačka MIVA dobila zastupništvo Moet et Chandona. Nagli je rast počeo 2014. godine, kad je prodano 76.000 boca, petnaest tisuća više nego pretohodne godine. Od tada je rast stabilan , pa se eto, 2017. godina zaustavila na više od 102 tisuće boca od 29 proizvođača iz Champagne. Ova bi godina trebala biti još uspješnja.
U Hrvaskoj se, dakle, prodaje osam puta više šampanjca nego početkom stoljeća. Što, naravno, ne znači da Hrvati piju osam puta više šampanjca. Za najveći dio ovog porasta odgovorni su hoteli. Brzi rast hotelske industrije prirodno otvara sve više prostora za vinsku i šampansjku industriju, zato što skoro svi novi hoteli na moru i u Zagrebu naprosto moraju naručiti određenu količinu šampanjca.
Osim toga, insajderi iz hrvatskog vinskog biznisa procjenjuju da u sadašnjim brojkama o prodaji šampanjca u Hrvatskoj stanovitu ulogu igra reeksportiranje. U kontekstu svih ovih podataka , svakako je zanimljivo spomenuti da brojni ugostitelji tvrde kako prodaja šampanjca na čaše u njihovim lokalima kontinuirano opada, što znači da restoranska industrija ne igra osobitu ulogu u rastu potrošnje šampanjca u Hrvatskoj. Najprodavanijji brand u Hrvatskoj jest, kao i u svijetu, Moet et Chandon.