Šampanjska kuća Moët & Chandon u organizaciji zagrebačkog distributera Miva, u srijedu je u Hotelu Esplanade predstavila dio svog portfolia. Tasting je vodila brend ambasadorica Moëta gospođa Justine Proy. Tasting je otvorio Moët & Chandon Brut Impérial, jedan od njihovih kultnih šampanjaca, kreiran 1896. godine. Slijedio je Brut Impérial Rosé, poznat po aromama jagoda i trešanja na nosu i laganom mirisu limete na aftertasteu, a zatim raskošni Moët & Chandon Nectar Impérial napravljen od 40 do 50 posto pinot noira, 10 do 20 posto Chardonnaya i 30 do 40 posto Meuniera.
Kao najveća svjetska šampanjska kuća, u vlasništvu korporacije LVMH i s najpoznatijim brendom Dom Perignon, Moët & Chandon godišnje proizvodi oko 28 milijuna boca. Na tastingu u Esplanadi najavljen je i globalni Moët Party Day, koji se 11. lipnja održava 50. godinu zaredom. Obilježava se u uspomenu na dan kada je 1967. Dan Gurney pobijedio na utrci 24 sata Le Mansa, stao na postolje, uzeo jeroboam Moët & Chandona, promućkao ga i sve oko sebe okupao u šampanjcu. Ta nesputana slavljenička gesta započela je još jednu tradiciju vezanu uz šampanjac kao piće spontanosti, slavljenja i radovanja životu, što je okosnica Moëtove komunikacije ovih sjajnih šampanjaca.