Jedan curry house u Gloucesteru šokirao je goste plastificiranim “ljubaznim” obavijestima u kojima od ljudi traže da paze na ponašanje svoje djece u restoranu. Konobari obavijest daju svim gostima, bez obzira jesu li došli s djecom ili ne. Na obavijesti piše da chef moli goste da djecu drže pod kontrolom kako bi bila tiha, ne bi trčala između stolova i ne uznemiravala druge goste. Ogorčeni gosti obratili su se medijima i svoju uvrijeđenost izrazili na društvenim mrežama.
“Bilo mi je toliko neugodno da sam odlučio ne slaviti rođendan kod njih i predložio sam supruzi da odemo u drugi restoran,” izjavio je jedan od gostiju za Independent.Na internetu su mišljenja podijeljena. Dok jedni tvrde da je potez engleskog restorana skandalozan, drugi se slažu s potezom chefa i tvrde da restorani imaju pravo tražiti od roditelja da kontroliraju djecu kako ne bi ometala iskustvo drugih gostiju.
No, činjenica je da velika većina djece koju roditelji redovno vode u restorane ne ometa nikoga, ta su djeca naučena na formalna mjesta, znaju se ponašati u restoranima i diskretnija su od nekih odraslih gostiju. I sami u krajnje formalnim restoranima s dvije ili tri Michelinove zvjezdice i menijima od desetak sljedova, dosta redovito viđamo djecu raznih uzrasta i nikad nismo vidjeli ponašanje zbog kojega bi restoran morao upozoravati roditelje. Također je činjenica da velika većina restorana voli djecu, trudi se omogućiti im što bolje iskustvo u okruženju koje je djeci prirodno zamorno i dosadno. Nebrojeno puta gledali smo kako cijenjeni chefovi sa zadovoljstvom djeci kuhaju jednostavna jela, serviraju špagete i krokete, vode ih da vide kuhinje, a i normalnim gostima dječja energija i temperament u pravilu ne smetaju. S druge strane, restorani su dužni svakom svom gostu osigurati iskustvo koje on očekuje i plaća. Zanima nas vaše mišljenje.