Njihovo ime srećom nije njihov program. Osteria del Bugiardo (bugiardo znači lažov), smještena blizu jednog od ulaza u povijesni, renesansni dio Verone, jedna je od najpoštenijih krčmi u kojima smo ikad bili. Gostiona Kod lažova u vlasništvu je vinarije Buglioni, utemeljene 1993. godine, koja proizvodi široki raspon vina iz Valpolicelle i Veneta, od neobičnih pjenušaca do klasičnih Amaronea.
Kod lažova se toče isključivo Buglionijeva vina, po smiješnim cijenama. Čaša Bianca od garganege (najvažnija lokalna bijela sorta) košta dva i pol eura. Vino je savršeno čisto, umjereno aromatično, vrlo svježe i gotovo mineralno. I predstavlja fantastičnu vrijednost za novac.
Još je zanimljiviji nedegoržirani mutni pjenušac s pivskim čepom, koji je toliko fascinantno svjež,ali i umjereno bogat, da ga ne možete prestati piti. Ovaj mutni pjenušac boje mošta perfektno se složio sa San Danieleom i s mirisnom vrućom focacciom punjenom malim rajčicama.
Osteria del Bugiardo uređena je krajnje skromno. Sjedi se za drvenim šankovima, na neudobnim visokim stolicama, lijevo od ulaza nalazi se izlog s raznim sendvičima ,kobasicama i salatama, a prostor je toliko ekonomično iskorišten da su se naši tanjuri tukli s kolekcijom Amaronea iz 2010. posloženom na samom kraju bara. No, radi se zapravo o svojevrsnom shabby chicu.
Naime, u tom siromašnom radničkom ambijentu nemoguće je ne zamijetiti skupu Berkelicu, legendarnu mašinu za rezanje pršuta. Čaše su prvorazredne, velike, zvonke i lagane, a iznad šanka, skupa s brojnim nogometnim memorabilijama, visi fotografija bivše Ronaldove bivše djevojke Irine Shayk, u grudnjaku i gaćicama, s rukom napisanom posvetom ”To boys from Bugiardo, Irina”. Na drugoj fotografiji, konobari koji su nas posluživali grle se sa slavnom talijanskom glumicom Ambrom Angiolini. Krčma Kod lažova poznata je,dakle, i medju celebrityima. Zid iza stare telefonske govornice na šanku pun je fotografija lokalne nogometne momčadi Hellas Verona (zove se Hellas jer su je1903. osnovali lokalni učitelji grčkog i latinskog), ali i slika slavnih nogometaša s posvetama dečkima koji vode gostionicu.
Niske cijene, namjerno neugledan izgled, sjajno ime, solidna i originalna vina i snackovi, izvanredni konobari te briljantna energija i atmosfera u kojoj se turisti i stranci miješaju s Veronezima, čine model lokala kakve bi trebalo masovno otvarati na Jadranu.