Kult Plave Kamenice u lipnju pokreće novu web stranicu posvećenu hrani i piću. Riječ je o Kumamotu, portalu koji će se baviti raznolikim fenomenima masovne prehrane, od preko brendova popularnih među tinejdžerima, do tematiziranja fast food lanaca.
Kumamoto će uspoređivati i testirati najtraženije proizvode iz supermarketa, analizirati okuse i sadržaje najprodavanijih gaziranih pića, raspravljati o tome zašto je jedan globalni lanac hamburgera uspješniji od drugog, istraživati navike potrošača i objavljivati recepte za jela koja formiraju okuse vrlo mlade publike.
Tržište masovne prehrane, kojem smo svi izloženi i koje čini velik dio našeg dnevnog unosa kalorija, u medijima se uglavnom tretira ili kroz analizu financijskih ili kroz (uglavnom opravdano) plašenje javnosti lošim kalorijama, šećerima i masnoćama.
Međutim, ono igra uistinu veliku ulogu u našim životima i još veću u životima naše djece. Zato smatramo kako je potrebno, analitički, istraživački, komparativno i apsolutno zabavno, pristupiti toj gigantskoj sferi industrije hrane i pića, u kojoj također postoje bezbrojne kvalitativne i okusne razlike. Golemo globalno-lokalno igralište popularne i zabavne hrane naprosto traži da se o njemu sustavno piše i razgovara. Što je Kumamotova svakodnevna domaća zadaća.