Vojni turistički kompleks Kupari kraj Dubrovnika najgora je blamaža hrvatske turističke politike. Otkako je JNA prije više od četvrt stoljeća napustila svoje elitno ljetovalište, ni jedna hrvatska Vlada nije poduzela ništa kako bi Kupare vratila turizmu, pa oni danas izgledaju poput scenografije iz filmova o Mad Maxu.
Slučaj Kupari počeo se pokretati tek prije dvije ili tri godine, kada je rusko-hrvatska Avenue grupa najavila da ondje dovodi čuveni Ritz Carlton, operatera i brand koji spada u sam vrh svjetske hotelske industrije. Lani je, međutim, posao s Ritz Carltonom propao, pa su Kupari nastavili visiti u limbu investicijskog nepovjerenja i administrativnih zapreka.
Ovih su nam dana u Dubrovniku potvrdili da bi Kupare trebao voditi Four Seasons, lanac još prestižniji od Ritz Carltona, koji bi uskoro trebao početi gradnju svog prvog hrvatskog hotela, na otoku Hvaru. Dolazak Four Seasonsa u Dubrovnik najavio je ministar državne imovine Goran Marić još krajem veljače ove godine. Brand poput Four Seasonsa svojim golemim svjetskim renomeom i najvišim profesionalnim standardima mogao bi upravo dramatično unaprijediti hrvatsku turističku industriju.