Dosljedan svom pankerskom stavu, Brewdog je u Velikoj Britaniji pokrenuo reklamnu kampanju u kojoj mrtvi hladni uspoređuju svoje pivo s konkurencijom, otvoreno imenujući druge brendove. Koristeći ocjene s ratebeer.com, Brewdog i londonska agencija isobel napravili su billboarde i novinske oglase za Brewdogov Punk IPA koji ističu nepopularnost drugih brendova, sa sloganima “Wassup Bud?” i “Good Call, Fosters?”
Treba li spominjati da se Twitter zapalio od kritika. Suosnivač Brewdoga James Watt javno se posvađao s urednikom Good Beer Huntinga Matthewom Curtisom. “Pljuvanje po drugim brendovima korištenjem statistika sajta u vlasništvu ABInbeva? Baš lijepo,” napisao je Curtis, na što je Watt odgovorio: “Ne brini, Matt. I mene bi naša reklama zabrinula da toliko volim velika industrijska piva kao i ti i da sam na njihovoj platnoj listi.”
Slagging off other brands while using favourable data from a website owned by AB-InBev? Yeah real nice.
— Matthew Curtis (@totalcurtis) August 30, 2018