Nedavno objavljena vijest o tome da Batelinin chef David Skoko počinje snimati emisiju za 24 Kitchen, na Kultu Plave Kamenice više od 600 likeova, premda je mi nismo prvi objavili. Taj je tekst dobio puno lajkova, te je pregledan više tisuća puta ne zato što je riječ o breaking newsu, nego zato što čitatelji koji prate hrvatsku restoransku scenu iznimno cijene gospodina Skoku.
Čitanost tekstova o pojedinim kuharima pouzdan je znak njihove popularnosti i vjerodostojnosti u najširoj publici. Ta popularnost ne mora, naravno, korespondirati s njihovim kuharskim sposobnostima, ali definitivno govori o tržišnom potencijalu pojedinih poznatih chefova.
Primjerice, kad se u veljači lanjske godine bio otvorio Barbieri s, svaki članak koji smo objavili o Andreju Barbieriju rušio je dotadašnje rekorde čitanosti, te je dobivao između 300 i 500 likeova. U prvih mjesec dana rada Barbieri’s je zahvaljujući Andreju Barbieriju neprekidno bio pun (kao što je sada uglavnom prazan).
S druge strane, posve je nesporno da većina popularnih hrvatskih chefova ne mogu u restoranima potvrditi svoju vrijednost u javnom životu. Radi se, očigledno, o kompleksnom odnosu javne karijere i stvarnog kuhanja, koji se poklapa kod tek nekoliko domaćih chefova, poput samog Skoke.
Na temelju čitanosti i likeova s naše stranice, izradili smo top listu najpopularnijih hrvatskih chefova. Rezultati su prilično očekivani.