Možda su ostavili neizbrisiv trag na vašem anksioznom poremećaju, možda su više od vas utjecali na emotivno odrastanje vaše djece. Uglavnom, ako 90-te niste proveli na svjetioniku, vijest o novom projektu grupe Korn neće vas ostaviti ravnodušnima. Prije dva tjedna na Twitteru su kratkim videom najavili Korn Koffee, suradnju s J Gursey Coffee Roasters.
Kombinacija muzike i prizora u kojima Munky, Fieldy i Head miješaju kavu u pećima testirajući je neobičnim metodama, izazivaju čudan osjećaj. Ne loš. Dobar, ali na neobičan način. Vjerojatno više nemamo kapaciteta za normalizaciju ludosti koje nas svaki dan bombardiraju.
U svakom slučaju, Korn Koffee izgleda kao jedan od onih iskrenih i karakternih craft projekata koji bi mogli imati smisla.
We are excited to announce Korn Koffee. Korn has collaborated with @jgurseycoffee to bring you a unique blend of beans worthy of the most die-hard coffee fans. Available Now: https://t.co/E1JQCApXRh pic.twitter.com/OuaLmxDVl0
— Korn (@Korn) September 28, 2018
Ali to neće biti jedini Kornov iskorak u gastronomiju. Prije nešto više od mjesec dana lanac “eksperimentalnih burgerdžinica” Umami Burgers, koji danas niče u svakom američkom hipsterskom kvartu, promovirao je Korn Burger. Nisu otkrili puno detalja, osim da su na pecivu ispekli logo benda.
Komentatori još nemaju teoriju koja bi objasnila zašto bi nü metal bend koji je bio relevantan prije dvadesetak godina pokušavao iskoristiti svoj utjecaj za zarađivanje baš u industriji hrane. To što su potpisali seriju majica za Urban Outfitters je očekivano, ali burgeri i kava…Jeremy Gursey, Kornov partner u novom projektu, za Munchies je objasnio da Korn na svojoj liniji kave radi više od godinu dana.
Zajedno s Gurseyem razvili su 18 različitih prototipova za blendove i odlučili se za dosta komercijalni blend srednje prženih arabica, moćan, ali ne presladak ni previše voćan, koji će zadovoljiti afinitete različite publike. Gursey kaže da je to bio ozbiljan proces i da Korn ovdje ne prodaje samo ime, već ima dugoročne poslovne namjere, iako ne očekuju veliku zaradu. Korn Koffee je prije svega lifestyle proizvod, kojim bend želi osvojiti publiku kojoj se inače nije obraćao.
Zasad im ide dobro, prvi batch je odmah rasprodan. A Gurney je dobio upit za novu kavu od jednog drugog slavnog muzičara. Čini se da je ovo tek početak.