Elon Musk uskoro možda više neće biti direktor Tesla Motorsa, ali ostat će mu barem jedan Tesla. Musk je nedavno zaštitio ime Teslaquila, za “destilirano piće od agave i destilirano piće od plave agave.”
Ukratko, čini se da je tržište celebrity tekila dobilo novog igrača. Sve je počelo ove godine kao prvotravanjska šala. Kad se počelo pričati da je Tesla u bankrotu, Musk je 1. travnja na Twitteru objavio fotografiju na kojoj kao leži kraj Modela 3 onesviješten od pijanstva “sa sasušenim suzama na obrazima, okružen bocama Teslaquile”.
Elon was found passed out against a Tesla Model 3, surrounded by “Teslaquila” bottles, the tracks of dried tears still visible on his cheeks.
This is not a forward-looking statement, because, obviously, what’s the point?
Happy New Month! pic.twitter.com/YcouvFz6Y1
— Elon Musk (@elonmusk) April 1, 2018
Da je Musk stvarno zaštitio brend tekile Teslaquila prvi je objavio CNBC, a Musk je reagirao objavom fotografije “približnog opisa” proizvoda. Trenutno uopće nije jasno hoće li Musk stvarno početi razvijati novi brend tekile ili samo svoj ne baš duhoviti tvit smatra toliko genijalnim da ne želi dopustiti da netko profitira na njegovoj ideji.
Visual approximation pic.twitter.com/sMn3Pv476Y
— Elon Musk (@elonmusk) October 12, 2018
Rast prodaje tekile ne može se usporediti s prodajom gina ili ruma, riječ je o negdje 4 posto godišnje do 2021. ali tekila je dobro nišno tržište posebno u premium segmentu, na kojemu je brendiranje presudan faktor.
U svakom slučaju, celebrity destilati su vruća roba. George Clooney svoju je Casamigos tekilu prodao za milijardu dolara, Bob Dylan je počeo proizvoditi whiskey Heaven’s Door a Ryan Reynolds kupio Aviation Gin.
Sa svom pažnjom kojuprivlači u zadnje vrijeme, od skandala s Azealiom Banks i lažne najave otkupa Teslinih dionica koja mu je dovela regulatore na vrata, do famoznog pušenja trave pred tisućama YouTube gledatelja kod Joea Rogana, Musk bi bio više nego zanimljiv ambasador Teslaquile.