Eatsy Bitsy je napokon krenuo. Ovu dosta originalnu aplikaciju za rezerviranje restoranskih stolova još je lani razvijao Dubrovčanin Vedran Mijović. Datum pokretanja nekoliko se puta odgađao jer je riječ o prilično zahtjevnom projektu, da bi Eatsy Bitsy proradio prije par mjeseci, i u srijedu predvečer bio službeno predstavljen u baru Jimmy Woo, u zagrebačkom Kaptol Centru.
Eatsy Bitsy svojim korisnicima, kojih je zasad nekoliko tisuća, omogućuje rezerviranje mjesta u restoranu, plaćanja preko aplikacije, komentiranje restorana u kojima jedu i naručivanje dostave hrane.
Restorani su razvrstani po žanrovima, a zasad ih je najviše iz Zagreba (više od šezdeset), zatim iz Dubrovnika i Zadra, dok tim Eatsy Bitsyja upravo radi na pridobivanju splitskih restoratera.
Eatsy Bitsy može postati važan i koristan alat hrvatske restoranske industrije, ali je zato potrebno ispuniti nekoliko preduvjeta unutar same industrije. U Hrvatskoj, naime, ne postoji navika formalnog rezerviranja mjesta u restoranima, osim u posebno prometne dane poput Valentinova.
Hrvatski gosti najradije ulaze u restorane bez najave, ili zovu vlasnika ako ga poznaju, da im on rezervira stol. Digitalne rezervacije, koje su vani gotovo isključivi preduvjet odlaska u popularnije restorane, kod nas su još uvijek relativno rijetke.
Ni sami restorani ne trude se puno oko digitalnih rezervacija: kada vani želite rezervirati neki prestižniji restoran, njegova web stranica vas odmah prebacuje na digitalni formular za rezervacije.
U Hrvatskoj se takva, najjednostavnija i najefikasnija praksa bukiranja restoranskih stolova još nije uvriježila. Nadajmo se da će Eatsy Bitsy pomoći u mijenjanju tih loših starih navika, i osuvremenjivanju hrvatske restoranske industrije u sektoru rezervacija, ali i plaćanja. Ohrabruje činjenica da se na promociji Eatsy Bitsyja okupilo neobično mnogo ljudi.