Redatelj Francis Ford Coppola odavno se etablirao na američkoj vinskoj sceni. Svoja vinarska iskustva sada koristi za promociju novog biznisa, marihuane.
Coppolina kolekcija trave prodaje se u limenim kutijama u obliku vinskih boca s etiketom koja, pogađate, također podsjeća na vinsku. Brend se zove Growers Series što je direktna asocijacija na male neovisne vinare koji proizvode karakterna, često biodinamička vina. I Coppolina marihuana reklamira se kao “ekspresija različitih mikroklima okruga Humboldt” čime se naglašava da je za kvalitetu i karakter kanabisa terroir važan kao za vino.
Pa tako Coppolina dizalica, hibrid sative, dolazi s položaja Tan Oak Farms s visine od 500 metara što osigurava stalno sunce, druga vrsta, klon indice koji “opušta tijelo i um” uzgojena je na Benbow Farmi na visini od 200 metara, a treća sorta dolazi s hladnije lokacije Salmon Creek Farm s visine od 700 metara. “Vino i konoplja su dva drevna, obilata poklona Majke prirode povezana velikom brigom, terroirom i blagošću. Znanja o jednom mogu se primijeniti na drugo,” tvrdi Coppola.
Da bi zaobišao propise koji vinarijama zabranjuju prodaju indijske konoplje, Coppola je Grower Series registrirao pod odvojenom firmom Sána Company (sána je stara sanskrtska riječ za marihuanu) i radi na principu licenciranja s uzgajivačima iz okruga Humboldt. Coppola u promociji svoje trave surađuje s lifestyle brendom Herb Somm, koji se bavi “gourmet stranom industrije marihuane”. Coppolina Grower Series ovoga je tjedna stigla u trgovine u Kaliforniji.
Za to vrijeme u malo višoj ligi Constellation Brands, vlasnik vinarije Robert Mondavi i Casa Noble tekile, upravo je investirao 4 milijarde dolara u kanadskog proizvođača marihuane Canopy Growth.