U izlogu Deliiicija u Teslinoj danas smo ugledali bocu Maker’s Marka, našeg omiljenog jeftinog bourbona koji nam se, recimo, sviđa jedno devet puta više od bazičnog Jim Beama, i koji ima kultnu globalnu sljedbu. Ušli smo u lijepo uređeni dućan, pa smo prodavačicu pitali za cijenu.
Kad je gospođa rekla da Maker’s Mark u Deliiicijama košta 350 kuna, okrenuli smo se i izašli Riječ je o najpretjeranijoj cijeni za bilo koje standardno, masovno dostupno jako piće koju smo vidjeli u Zagrebu. Maker’s Mark na Whiskey Exchangeu košta 27 dolara, dok je prosječna cijena na Wine Searcheru oko 180 kuna.
No, u Deliiicijama košta dvostruko više, što je podjednako smiješno i bezobrazno. Bezobrazno zato što menadžeri Delicija misle da su njihovi kupci jakih pića neinformirani bedaci koji nemaju internet, i koje nije briga koliko što košta. Delicije se, nažalost, jednako ponašaju i kad je riječ o drugim boljim uvoznim pićima.