Stara zagrebačka Džamija svojim je kolokvijalnim nazivom pomalo neobično mjesto za promociju whiskyja.
Međutim, zaista fascinantni Meštrovićev paviljon podignut 1938.zapravo jest idealna lokacija za događaje ozbiljnih ambicija ivisokogranga, jer stvara osjećaj uzvišenosti i plemenitosti.
A baš takve osjećaje među svojim kupcima želi izazvati Chivas Regal, najpopularniji svjetski brand luksuznih whiskyja.
Chivas trenutno prodaje oko 60 milijuna boca godišnje u 150 zemalja u svijetu, a usprkos tako masovnoj dostupnosti već desetljećima uspješno funkcionira kao simbol luksuza na svim mogućim razinama, od five star hotela pa do pjesama Toma Waitsa.
U četvrtak navečer u Meštrovićevu je paviljonu predstavljen novi Chivasov Regalov whisky, Chivas XV, koji jr ove godine imao svjetsku premijeru. Riječ je o 15-godišnjem whiskyju, odležanom u bačvama konjaka iz zone Grande Champagne, načelno najcjenjenije u cijelom Cognacu.
Prema prvim recenzijama, Chivas XV na putu je da ponovi globalni uspjeh drugih Chivasovih etiketa. Recenzenti hvale njegovu zaokruženost, punoću eleganciju i bogate arome i okuse, koji obuhvaćaju marmeladu od naranči, karamele i vaniliju.
Mi ćemo s recenzijom pričekati dok ga ne probamo u mirnim uvjetima. Na Chivasovu partyu u Meštrovićevu paviljonu gdje se okupilo barem dvjesto ljudi, još se točio Chivas Extra, mekani, gotovo nježni, topli whisky koji je dozrijevao u bačvama oloroso Sherryja.