Plavi podrum, šestoplasirani u natjecanju za Restoran godine, dobio je čak četrdesetak bodova više od dva restorana koja su podijelila osmo mjesto. Ova velika razlika u bodovima govori o jednako velikoj gužvi u gornjem dijelu liste najboljih restorana u Hrvatskoj, gdje se smjestila apsolutna domaća gastronomska elita.
Plavi podrum Daniele Kramarić već desetljećima pripada tom uskom elitnom krugu. Restorani dolaze i prolaze. Prije petnaestak godina Plavi podrum natjecao se za vodeća mjesta u Hrvatskoj s Valsabbionom. Prije desetak godina s Marcellinom, a danas s Pelegrinijem i Noelom, restoranima koji u ono vrijeme nisu postojali ni u planovima, a kamoli u stvarnosti.
Kontinuitet izvrsnosti jedna je od dvije glavne značajke Plavog podruma.
Druga njegova strateška značajka jesu zaista najbolji proizvodi, koji dolaze iz Hrvatske: živi kvarnerski škampi, bijeli tartufi, briljantan izbor ribe, i barem desetak maslinovih ulja svakodnevica su Plavog podruma.
Tajna dugog trajanja Plavog podruma u najužem hrvatskom gastronomskom vrhu svakako je i stalna potreba vlasnika da uče: Daniela i Damir Kramarić provode godišnje odmore istražujući Michelinove restorane s dvije ili tri zvjezdice. Ovdje još valja podsjetiti kako je Plavi podrum jedini hrvatski restoran koji je, i to dvaput, ušao na San Pellegrinovu listu najboljih svjetskih restorana.