Novi restoran chefa Thomasa Kellera u Yountvilleu u Kaliforniji ne može biti različitiji od beskrajnih skupih tasting menija i top-model posluge u Per Seu i The French Laundry. La Calenda nije samo prvi Kellerov ulazak u meksičku kuhinju, već značajna demokratizacija u Kellerovu poslovnom sistemu.
Per Se i French Laundry s novim Kellerovim partnerstvom s bankom JP Morgan Chase djelomično postaju luksuzni privatni klubovi. Članovi Chaseov ekskluzivnog privatnog Chase Sapphire imat će privilegirani ulaz, mogućnost rezervacija mobitelima i predplaćanja večera preko servisa Tock.
S druge strane La Calenda ne prima rezervacije, ima dječje menije za 10 dolara (Keller povremeno priređuje ručkove za djecu i u Per Seu), cijena najskupljih glavnih jela je 30 dolara i uz svako jelo dolazi besplatna riža s grahom.
Restoran koristi autohtone namirnice iz Meksika i Centralne Amerike, koje nabavlja preko mreže malih proizvođača, suradnika glavnog chefa Kaelina Ulricha Trillinga, Meksikanca iz Oaxace. Sve posuđe koje se koristi u restoranu izradili su meksički obrtnici koji su u La Calendi potpisani imenom i prezimenom. Restoran ima i bar specijaliziran za tekile.