Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Divider Text

Metallica svoj Blackened whiskey finišira puštajući bačvama muziku na sav glas

metallica

Od Miraval rosea Angeline Jolie i Brada Pitta, preko Heaven’s Door whiskeya Boba Dylana do Clooneyeve Casamigos tekile, Aviation gina Ryana Reynoldsa i šampanjaca koje potpisuju Drake i Jay-Z, čini se da je proizvoditi svoje piće postalo statusno pitanje u showbizu. Sistem je jednostavan: pronađete već etabliranu destileriju ili vinariju, zaposlite najbolje destilere ili enologe, dobro brendirate proizvod i prodajete ga svojim likom.

Na tržištu celebrity pića ne treba se posebno izdvajati, jer ljudima su pića koja proizvode slavni glazbenici i glumci zanimljiva sama po sebi. Točnije, bila su dok se i ta niša nije zasitila. Da bi danas uspjeli na tržištu, kao Clooney koji je cijeli Casamigos na kraju Diageu prodao za milijardu dolara, slavni vlasnici moraju imati kvalitetne proizvode koji se zaista razlikuju od ostalih.

Kad je Metallica odlučila proizvoditi svoj whiskey, to je zvučalo kao jedna od najlogičnijih kombinacija u svijetu celebrity pića. “Whiskey igra važnu ulogu u rock’n’rollu. U svim stilovima muzike, općenito. Whiskey je uvijek tu,” rekao je u intervjuu za Wine Enthusiast basist Robert Trujillo koji još iz dana kad je svirao s Ozzyjem Osbourneom nosi nadimak Whiskey Warlord, “Jazzeri su imali jaku vezu s whiskeyem. Moraš biti odgovoran, ali teško je zanemariti tu liniju naslijeđa i vezu whiskeya i glazbe. Puno sjajne glazbe koju danas slušamo možda uopće ne bi bilo da nije bilo whiskeya. To je činjenica.”

Metallica je htjela da njihov whiskey odražava pravi duh benda i njihovih fanova. Odlučili su napraviti pravi, dobar američki whiskey i povezali se s uglednim majstorom destilerom Daveom Pickerellom. “Metallica surađuje samo s ljudima koji se ne boje eksperimentirati, i s kojima možemo uspostaviti iskren, pošten odnos. Mi kao bend stalno nešto isprobavamo. Snimamo filmove, sviramo u orkestrima, snimili smo album s Lou Reedom. Dave je volio glazbu, svirao je klavir, bio je muzičar. Djeca su mu muzičari. On sve razumije, čak i kako prodrmati stvari u bačvi. Obožavao je niske frekvencije, bas i bubanj. Za mene kao basista bio je savršeni par. I bio je pozitivan lik, teško ga je bilo ne primijetiti na gažama, bio je golem, kao Djed Mraz. Dave Pickerell bio je pravi Djed Mraz whiskeya,” rekao je Trujillo. Pickerell je, naime, lani u studenom naglo umro. I Metallica je morala sama nastaviti brinuti za whiskey, što nije baš jednostavno.

Metallicin whiskey je, naime, blend koji odležava sedam godina u starim bačvama španjolskog brandyja. Da bi whiskey bio jedinstven, Pickerell je na njemu odlučio isprobati novi proces “zvučnog finiširanja.” Njegova teorija bila je da će niske frekvencije izazvati drugačiju interakciju whiskeya i drveta i dati mu poseban karakter. Za prvi batch, nazvan 081 po 1981. godini kad je bend osnovan, Metallica je snimila stvari koji su na sav glas puštali bačvama. Za iduće batcheve, svaki će član benda morati sastavljati svoju play listu, jer nemaju svi istu viziju whiskeya. Proces su zaštitili pod imenom “Black Noise”, a whiskey su nazvali Blackened, po pjesmi s Metallicinog albuma …And Justice For All iz 1988.

O tom neobičnom “zvučnom finiširanju” Trujillo je rekao da je prirodni nastavak njihova i Pickerellova pristupa svemu što rade. “To s play listama je zanimljivo, jer svaki od nas ima drugačiju ideju o tome koje stvari najbolje predstavljaju naš whiskey i proces. Ja biram puno instrumentala i stvari s teškim basom. Zamišljam kako molekule udaraju o stijenke bačve i stvaraju bolji okus whiskeya. Kao pogo. ” Blackened whiskey trenutno se prodaje samo u Americi, za 70 dolara po boci.

ČOKOLADA
Plava
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
  • BUZZ
  • RESTORANI
  • VINO
  • HOTELI
  • MIKSOLOGIJA
  • KONTAKT
Sve sto stvarno trebate znati o gastronomiji
Dev & Hosting Plavi Pixel © 2023. Kult Plave Kamenice. All rights reserved.

Metallica svoj Blackened whiskey finišira puštajući bačvama muziku na sav glas

by Kult Plave Kamenice time to read: 3 min