De Mar je godinama bio loš lokal na fantastičnoj lokaciji, na Zapadnoj obali koja je poslije uređenja postala jedno od omiljenih splitskih šetališta. De Mar je bio loš zato što je imao generičku ponudu pića koja nikoga nije mogla privući: dosadna industrijska piva, loša vina i neuzbudljiva jaka pića.
Pa ipak, ondje se barem vikendom redovito skupljalo stotine i stotine gostiju. E sada, Split je iza Dubrovnika najjače dalmatinsko turističko središte. U Splitu su cijene u lokalima često bitno više nego u Zagrebu.
Pa je malo nejasno kako je moguće da se veliki novi lokal od 120 kvadratnih metara na moru, kako piše Slobodna Dalmacija, prodaje za svega 216 tisuća eura, dakle za 1800 eura po kvadratu unutarnjeg prostora. Uz to, De Mar ima oko 400 kvadrata terase! Tim više što vlasnici u Slobodnoj Dalmaciji tvrde kako su u De Mar uložili 350 tisuća eura, da bi ga sada odjednom prodavali za 216 tisuća.
Ovaj neobičan posao u Splitu sugerira samo dva legalna zaključka. Prvo, vlasnici De Mara najnetalentiraniji su ugostitelji na svijetu. Drugo, turizam u Splitu počeo je propadati (u što ipak sumnjamo).