Kao i svi mi, Burger King zna da nitko nije uvijek sretan. Zato su odlučili uvesti Unhappy Meal, meni za nesretne prilagođen raznim ne baš blistavim stanjima. Tako njihov Blue Meal, koji dolazi u plavom pakiranju, liječi tugu, Pissed Meal u crvenoj kutiji smiruje ljutnju, a Salty Meal u zelenoj kuhinji tjera cinizam i iznerviranost. Za ljude s druge strane nesretnog spektra tu je Yaas Meal koji prekida hiperaktivnost. Možda je najzanimljiviji je DGAF u opakom crnom pakiranju, predviđen za dane kad vam se živo j*** za sve.
Da nakon ovog nabrajanja budemo posve precizni, samo se boje pakiranja Unhappy Meala razlikuju po raspoloženjima. Sadržaj je uvijek isti, Whopper, pomfrit i piće. Zapravo je, kao i uvijek, riječ o još jednom Burger Kingovom trolanju McDonald’sa, marketinške taktike koju pretvorili u zasebni žanr. Unhappy Meal lansiraju u svibnju zato što je svibanj proglašen mjesecom brige o mentalnom zdravlju. S obzirom na nesrazmjer između mitologije sreće kojom nas godinama maltretiraju i stvarnog stanja, Burger King bi trebao razmisliti da svoj marketinški stunt zadrži u stalnoj ponudi, kao Real Meal.