Kad idući put dođete na pivo ili kavu u svoj kvartovski kafić, neka vas ne iznenadi ako vam se iznad glave u zraku zavrti 3D logo Staropramena ili vam nad šank sleti svijetleća bočica Coca Cole. Kako piše portal Media Marketing, start-up agencija Holo Lab otvorila je novi kanal oglašavanja u HoReCi. Riječ je o 3D hologramima, videima i natpisima koji se projiciraju u prostoru i mogu biti interaktivni.
Holo Lab će za početak postaviti hologramske uređaje britanske firme Hypervsn u lokale koji se nalaze na stotinjak najatraktivnijih lokacija u cijeloj Hrvatskoj. Hypervsn je proslavio posebnom tehnologijom koja omogućava pretvaranje praktički bilo koje 3D animacije, videa ili grafike u hologram koji zadržava 3D efekt iz kojeg god da se kuta gleda, nešto što tech kompanijama dosad nije uspijevalo.
“Ljudi se u kafiće, barove, klubove i restorane dolaze opustiti i uživati, tamo provode velik dio svog vremena,” rekao je za Media Marketing susonivač Holo Laba Juraj Kolvorat, “Potrošači su svakodnevno na izvoru ogromne količine informacija i oglasa koji su često agresivni, no mi im u opuštenoj atmosferi na zanimljiv način prikazujemo oglas koji ih ne ometa, ali ih zabavlja, privlači pažnju i intrigira. Potrošaču na inovativan način izravno prenosimo poruku brenda, u opuštenoj atmosferi i u trenutku kad želi konzumirati informaciju.” Evo kako će izgledati 3D hologrami u hrvatskim lokalima.