U našim specijaliziranim trgovinama može se pronaći širok izbor izvanrednih piva; od visokocijenjenih i relativno rijetkih njemačkih etiketa u Gruntu, preko trapističkih klasika u Vrutku pa sve do danskog Mikellera i ponešto egzotičnih američkih IPA u pivskim dućanima.
U samoposluživanjima izbor je, naravno, puno uži, no ipak nešto bolji nego prije godinu ili dvije. Evo, dakle, naše selekcije vrlo dobrih piva dostupnih u supermarketima. U ovom izboru, nažalost, nema izvrsne britanske pivovare St.Peter’s jer smo u zadnje vrijeme naišli na previše njenih starih i mrtvih boca.
Ova gorka bogata, alkoholna IPA postala je naše kućno pivo otkako je ušla u Sparovu distribuciju. Pozoj se proizvodi s američkim vrstama hmelja, ima jako pun okus, dok aftertaste po grejpu sjajno kontrira visokom alkoholu i jakom tijelu, te ostavlja svježinu u ustima.
Otkako je Heineken kupio ovu klasičnu belgijsku pivovaru, njena su piva masovno dostupna. Heineken se, srećom, još nije umiješao u Affligemov ultrabogatiti stil. Tripel je nefermentiran u boci, ima 9,5 posto alkohola, duboke slatko gorke arome i golemo tijelo. Remek djelo iz supermarketa.
Još jedno Zmajsko pivo s visokim ocjenama na pivskim agregatorskim web stranicama. Kad se prvi put pojavio, Porter nam se doimao malo sirovo, uz ne baš ugodan aftertaste po kvascima (kao jučer degoržiran šampanjac ). U međuvremenu se zaokružio, dobio onaj plemeniti okusni profil između kave i karamela, ali s dovoljno gorčine da se ne bi približio pre komercijalnim tamnim pivima.
Ovo povijesno pivo uvjerljivo je najbolji lager koji se nože kupiti u Hrvatskoj, i najbolja vrijednost za novac među svim pivima na hrvatskom tržištu. Pilsner Urquell izmislio je model današnjeg pilsnera. Pivo ima kristalno čisti, osvježavajući, bogati i linearan okus, s jakom pjenom i dugim gorkastim aftertasteom.
Fakin je vjerojatno najuspjelije pivo zagrebačke pivovare Medvedgrad. Ono je zaista gorko, ugodno hmeljasto, optimalno alkoholno za stil, ide odlično i uz roštilj i uz pizzu, a možete uživati i u etiketi. Medvedgrad je, naime, razvio najatraktivniju kolekciju etiketa u novijoj povijesti hrvatskog dizajna pakovanja alkoholnih pića.