Alain Ducasse doajen je francuske visoke kuhinje. S 20 Michelinovih zvjezdica više od ijednog živog chefa na svijetu, Ducasse je i jedan od najvećih francuskih chefova. Francuska Agence France Presse nedavno je objavila intervju koji im je Ducasse dao u Macau, gdje je lani otvorio novi restoran, u kojem chef otkriva tajnu iza uspjeha njegove restoranske grupe i svih tih zvjezdica.
Intervju je postao hit na gastro portalima, jer je Ducasse izjavio da su najjače oružje njegovih 30 restorana u cijelom svijetu -društvene mreže. Ducasse osobno prati sve društvene profile svojih restorana, uključujući ona tri koja imaju po tri Michelinove zvjezdice, i opsesivno čita komentare i recenzije gostiju. Zahvaljujući društvenim mrežama, objasnio je Ducasse, otkrio je da njegov popularni njujorški bistro Benoit uporno krivo priprema jedno klasično francusko jelo.
“Čitajući recenzije gostiju vidio sam da imamo problem, svi su se žalili na pečeno pile. Nešto nevjerojatno,” rekao je Ducasse. To mu je omogućilo da odmah popravi greške u Benoitu. “Prije nego smo otvorili restoran u hotelu Morpheus Macau tri godine smo birali svaki detalj. Znam svaki predmet u restoranu, u to je otvorenju bilo puno osobnog angažmana.” Šest mjeseci nakon otvorenja u Morpheusu su dobili tri zvjezdice.
Slavni chefovi nerijetko skupo plaćaju prekomjerno širenje restoranskog biznisa. Gordon Ramsay svoju je grupu smanjio sa sedam lokacija, dok je Jamie Oliver bankrotirao. No Ducasse, poput Robuchona, Heinza Becka i još nekoliko velikih zapadnih chefova, svoje restoransko carstvo širi uspješno i s vrlo dobrim recenzijama. U Ducasseovom poslovnom modelu koji se bazira na mikromenadžmentu i razumijevanju različitih koncepata, Facebook, Instagram i Twitter dobivaju novu dimenziju.