U ponedjeljak navečer dobili smo mail od N.S. stalne čitateljice Kulta Plave Kamenice. Gospođa nas je obavijestila o katastrofalnom iskustvu koje je doživjela u novoj zagrebačkoj roštiljarni Miki’s na Bundeku, čiju smo hranu i uređenje nedavno pohvalili. S obzirom na konkretnost i utemeljenost njenih primjedbi, smatramo da je važno objaviti i ovu stranu priče, kako bi restoranski gosti imali cjelovitu informaciju o restoranu Miki’s.
“Terasa je bila prazna, osim nas četvero i još jednog društva. Probleme s vinskom listom smo očekivali, jer ste na to ukazali, ali da konobarica nosi neki papirić s imenima vina, to ipak nismo. Nije bilo ni craft piva koje se nalazi na listi pića. Jelo je stiglo nakon sat i pol, i to hladno!!! Prilog, pečeno povrće, došlo je još petnaest minuta kasnije. Nije nam običaj žaliti se, ali usluga je bila ispod svakog nivoa, pa smo prigovorili. Konobarica se naljutila, pa nam je poslala kuhara.
Kuhar nam se požalio da mora raditi sa šesnaestogodišnjacima, kojima je sve zagorjelo. Na kraju su bili korektni i nisu nam naplatili jelo, ali nismo doznali zašto je hrana došla hladna na stol,” napisala nam je naša čitateljica N.S. Ovaj slučaj, koji se dogodio u vrijeme kad restoran nije bio pun, pokazuje koliko su odgovoran odnos prema ugostiteljstvu i organizacija posla esencijalni za uspjeh bilo kojeg restorana. Improvizacija, neodgovornost voditelja i chefa kuhinje, i zapošljavanje bilo koga da radi u kuhinji, nužno vode u katastrofu. Šteta za Miki’s.