NBA klub Philadelphia 76ers jedan su od najgorih klubova u ligi već nekoliko godina unatoč nastojanju da pokupe što više mladih talenata, među ostalima i Darija Šarića. Kako im u košarci ne ide i nema naznaka da bi se to uskoro moglo poboljšati, piše Sports Illustrated, okrenuli su se, među ostalim, proizvodnji vina. Na tržište izbacuju seriju vina “Banner Series” posvećenih svojim dobrim sezonama. Prvo će biti crno vino koje će podsjetiti na njihovo osvajanje prvenstva 1983. Druge dvije kupaže posvećene su sezonama 1967. i 1955. Philadelphia 76ers vina rade u partnerstvu s lokalnom vinarijom Chaddsford. Prema opisima vinarije, prvo vino ima dominantne note malina, crnih višanja i papra i dobro ide s govedinom, grickalicama od krumpira, pizzom i tjesteninom. Prodaje se za 24,99 dolara. Deset posto prihoda ide u Sixers Youth fondaciju, neprofitnu organizaciju koja financira školovanje mladih u Philadelphiji i Camdenu.