Bez obzira na kvalitetu hrane koja uglavnom nije visoka, restorani u shopping centrima uglavnom su puni, jer kroz shopping centre prolazi puno ljudi, a cijene hrane ondje su uglavnom prilagođene masovnoj dostupnosti. Veliki restoran Centro u podrumu Importanne Gallerije na Iblerovom trgu jučer je zjapio skoro potpuno prazan. Oko podneva, u tom prostoru sa stotinjak mjesta nabrojali smo točno šest gostiju, da bi ih dva sata kasnije bilo jedanaest.
Tako loša posjećenost Centra još je neobičnija s obzirom na činjenicu da se u Importanne Galleriji nalazi niz velikih tvrtki poput Verna, Hrvatske turističke zajednice i AWT-a, čiji zaposlenici moraju negdje jesti, a u susjedstvu su i sjedište SDP-a i jedna marketinška agencija. Novi vlasnici promijenili su koncept Importanne Gallerije zamišljajući je kao mjesto koje povezuje posao, hranu i kupnju, pa se tako reklamira sa sloganom Food-Business-Fashion (BFF).
Međutim, u Centru jučer nije bilo nikoga već i zato što Centro ne poštuje abecedu poslovanja restorana u shopping centrima. A ta abeceda nalaže slijedeće:
a) Hrana mora biti izložena u vitrinama da privuče goste i da gosti mogu što brže izabrati
b) Jelovnik s cijenama mora biti izložen na šanku ili iznad šanka i ispisan velikim slovima i brojkama; u shopping centrima malo tko naručuje s pisanog jelovnika na stolu
Centro ne ispunjava nijedan od ova dva temeljna preduvjeta za svaki lokal gdje gosti dolaze na brzi lunchbreak. Premda Centro ima raznoliku ponudu koja uključuje i sushi i wok, na šanku za sushi jučer nismo vidjeli ni jedan komad ribe, i ni jednu rolicu sushija. Kad smo prvi put došli nismo vidjeli ni nikoga od osoblja. U vitrinama šanka za sushi nije bilo ničega. Nismo vidjeli ni nikakvu drugu izloženu hranu. Jedina cijena koja je bila jasno istaknuta odnosila se na dnevni meni. Za sve ostalo morali ste konzultirati tiskani jelovnik na stolovima.
Centro, dakle, ne izlaže ni hranu ni cijene, što znači da se ponaša neprijateljski prema gostima. Što dovodi do toga da gostiju u Centru nema, dok se istodobno pred obližnjim tajlandskim kioskom Khaos Thai već mjesecima stvaraju redovi. Tvrtka koja vodi Centro naprosto ne zna svoj posao, o čemu govori i izbor piva. Među svega nekoliko piva Centro je odabrao dva stilski i cjenovno potpuno ista, Ožujsko i Karlovačko, što podsjeća na gostionice od prije tridesetak godina.
Zagreb se ovih dana napunio plakatima u kojima se novi Food-Business-Fashion koncept Importanne Gallerije reklamira fotografijom manekenke koja jede kavijar. Centro je, zasad, već na razini organizacije i prezentacije toliko amaterski proizvod, da ga ni jedna reklamna kampanja neće moći trajnije napuniti.