U normalnoj proizvodnji čokolade, oko 70 posto ploda kakaovca se baca. Barry Callebaut, jedan od najvećih svjetskih proizvođača čokolade za slastičarstvo i čokolatijere, u San Franciscu je krajem rujna najavio novi pristup.
Predstavili su WholeFruit Chocolate, novu kategoriju čokolade u čijoj se proizvodnji koristi 100 posto kakaovca: zrno, kožice, pulpu i sok. Riječ je o svojevrsnom pokretu u industriji čokolade, s kojim Callebaut očito jako računa. Na event u San Franciscu pozvao je neke od najpoznatijih slastičara i čokolatijera na svijetu: Christophea Morela, Emmanuela Ryona, Francisca Migoyu, Fabrizia Gallu, Iginia Massarija, Lauren V Haas…
Nova čokolada na tržište dolazi u svibnju 2020, prvo u Sjevernu i Južnu Ameriku i Aziju. U Europsku uniju trebala bi doći do 2022. ovisno o proceduri kod europskih regulatora. Proizvodit će je u dvije varijante, WholeFruit Bold u kojoj će kombinirati voćnost i svježinu kakovca s dubokim tamnim čokoladnim notama, i WholeFruit Velvety koja će biti kombinacija citrusne svježine i nota žutog voća.
Obje će varijante imati 40 posto manje šećera od najprodavnijih tamnih i mliječnih čokolada. Barry Callebaut predstavili su Cacaofruit Experience, cijelu novu kategoriju proizvoda baziranih na čokoladi od 100 posto kakaovca. Riječ je o shakeovima, sokovima, pekarskim proizvodima, sladoledima i grickalicama. Proizvodi se obraćaju mlađoj publici, koja traži originalne okuse, nutricionistički vrijednu i ekološki i etički provjerenu hranu. Prva testiranja novih proizvoda provode se u odbranim lokalima u Kaliforniji. Prodaju ih pod brendom CaPao, a razvijeni su u SnackFutures inovacijskom centru Mondelēz Internationala.