U Londonu je predstavljena nova berba šampanjca Louis Roederer iz 2012. za koji je etikete dizajnirao slavni Philippe Starck. ”Elegancija je u uvijek u minimalizmu,” rekao je Starck na predstavljanju.
Suradnju s direktorom Roederera Frédéricom Rouzaudom i glavnim enologom Jean-Baptisteom Lécaillonom opisao je kao “veliki rizik ta Roederer”.
“To je kao da na istom poslu spojite englesku kraljicu i Johnnyja Rottena – a ja sam ovaj drugi.” Suradnja je počela još 2006 kad je Starck dizajnirao tada novi Roedererov Brut Nature Blanc iz berbe 2006, njihov prvi non dosage šampanjac koji je na tržište došao u rujnu 2014. Starck je potpisao i packaging za Brut Nature 2009.
Novi Roedererov šampanjac predstavljen ovih dana u Royal Academy of Arts također je Brut Nature. ”Kad smo prvi put kušali Brut Nature 2006. bili smo šokirani, posebno šef,” ispričao ie Starck, “ Jean-Baptiste Lécaillon uspio je prevesti moje riječi u kemiju, a to je znak da imate dobrog partnera s vizijom. S tim možete postići sve što zamislite.”
Vino je proizvod, zaključio je Starck, ali šampanjac je projekt. Objašnjavajući svoje rješenje za Roederer 2012. Starck je rekao da “nije htio nešto fancy već jednostavnost.” Iako je novi dizajn koloritniji, riječ je o najelegantnijem Starckovom rješenju za Roderer dosad. Roederer Brut Nature Blanc i Rose dolaze s 10 hektara obiteljskih biodinamičkih premier cru vinograda u selu Cumièresu.