Glavni događaj ove subote na zagrebačkoj špici bit će Agrolagunin tour de force. Ova porečka firma najveći je istarski vinogradar i maslinar. Vina Laguna pod vodstvom glavnog enologa Milana Budinskog proizvode neke od najboljih istarskih malvazija i crnih kupaža, njihova bazična malvazija najtiražnija je u Hrvatskoj s prodajom od oko milijun boca godišnje, dok je Rose iz 2018. ove godine na Mondial du Rose, najjačem svjetskom ocjenjivanju rosea, proglašen najboljim ružičastim vinom na svijetu izvan Francuske. Osim Vina Laguna, u sklopu Agrolagune rade i jedna od najboljih hrvatskih manufakturnih sirana Špin, i uljara u kojoj se proizvode vrhunska ekstradjevičanska maslinova ulja Ol Istria.
Ekipa Agrolagune u Zagreb u subotu donosi svoja najtrofejnija vina, koja će u Cheese Baru od podneva točiti iz velikih formata. Iz magnuma i jeroboama točit će se Malvazija Festigia iz 2018. (srebro na Finger Lakes Wine Competition), zatim Malvazija Vižinada Riserva 2015. s jednog od najboljih položaja u Istri, koja je na ovogodišnjim Decanterovim svjetskim nagradama osvojila zlato i 95 bodova. Na istom ocjenjivanju broncu je osvojio Castello Festigia 2016. koji će se također točiti iz magnuma (isto je vino nedavno osvojilo zlato na talijanskom natjecanju merlota i cabernet sauvignona Emozioni dal Mondo Merlot e Cabernet Insieme), a u subotu će se moći kušati i Lagunin Festigia Cabernet Sauvignon 2016.
Uz ova vina, koja su zajedno osvojila dvadesetak priznanja na međunarodnim ocjenjivanjima, u subotu će se u Cheese Baru moći kušati i Lagunine limitirane serije: Malvasija Riserva Akacija 2015, Lagunina prva macerirana malvazija iz 2012, pjenušac Blanc de Moi proizveden klasičnom metodom, Malvazija iz kasne berbe 2016., Riserva LV 2013. i Terra Rossa Limited Edition 2018.
Ovu reprezentativnu listu pratit će sirevi Laguninog Špina, uključujući Istarski sir u orahovom lišću koji je dobio SuperGold (jednu od glavnih nagrada) na ovogodišnjim World Cheese Awards i maslinova ulja Ol Istria. Točenje najboljih vina iz velikih formata u najprometnijem terminu u središtu Zagreba, izvrstan je primjer kako promovirati vodeće hrvatske vinarije u široj javnosti.